Palvelutuotteet

Mercedes-Benz Palvelutuotteet on viiden tuotteen kokonaisuus, joka sisältää kolmen tasoiset palvelusopimukset sekä Mercedes-Benz Uptime ja FleetBoard -analytiikkapalvelut.

Mercedes-Benz Palvelusopimukset turvaavat liiketoimintasi jatkuvuuden ja ajokalustosi optimaalisen toiminnan helposti budjetoituna. Sopimukset jakautuvat kolmeen eri palvelutasoon. Kattavimmillaan voit ennakoida ajoneuvon ylläpitokulut sentilleen, jolloin vältyt ikäviltä yllätyksiltä.

Huoltosopimus kattaa määräaikaishuollot, Select- ja Huolenpitosopimus tuovat laajempaa turvaa

Mercedes-Benz Kuorma-autojen Palvelusopimuset voidaan tehdä kaikkiin uusiin Mercedes-Benz Kuorma-autoihin. Palvelusopimus on helpointa solmia jo kaupanteon yhteydessä, mutta voit tehdä sen myöhemminkin – kuitenkin ennen ensimmäistä määräaikaishuoltoa ja viimeistään 12 kk kuluessa ensirekisteröinnistä.

Selkeä hinnoittelu

Palvelusopimusten selkeä hinnoittelu perustuu ajokilometreihin. Snt/km-perusteinen laskutus tapahtuu arvioitujen kilometrien mukaan tasasuurin maksuerin. Laskutusväli on yleensä 1 kk. Mikäli ajosuorite tai ajotehtävä muuttuu, voidaan sopimusta muuttaa kesken sopimuskauden. Sopimusten voimassaolo edellyttää, että ajoneuvoa käytetään ja hoidetaan huolellisesti ja ohjeiden mukaisesti. Kolari- ja muut vastaavat vauriot kuuluvat normaaliin tapaan vakuutusten piiriin.